گن ساعت شنی و انواع مزیت های آن

گن | گن ساعت شنی | گن لاغری | شکم بند لاغری

گن ساعت شنی و انواع مزیت های آن

۷ بازديد
انواع گن ساعت شنی
گن ساعت شنی در انواع مختلف بند دار که قابل تنظیم است، با بند ثابت بدون تغییر، تاپی و جلیقه‌ای عرضه می‌شود. علاوه بر این، نوع چسبی، قزن دار و دارای قلاب آن نیز، موجود می‌باشد. گن‌های ساعت شنی جلیقه‌ای کمی متفاوت‌تر بوده و باعث جذاب‌تر شدن سینه‌ها هم می‌شوند. به بیان ساده‌تر؛ اگر می‌خواهید لباس‌های مجلسی شما بهترین خودنمایی را داشته باشند، استفاده از این نوع گن بهترین پیشنهاد است. اگر موافق باشید به توضیحات مختصر هر یک از این گن‌ها بپردازیم.
 
گن ساعت شنی در نوع تاپی که بند قابل تنظیمی دارد
افرادی می‌توانند از این نوع گن استفاده کنند که چربی زیادی در پشت و زیر بغل دارند. علاوه بر این، با تنظیم بند آن قسمت‌های محدودی از کمر پوشانده شده و این مورد باعث می‌شود تا افراد، با آزادی عمل بیشتری لباس‌های پشت باز بپوشند.
 
گن ساعت شنی جلیقه‌ای
همانطور که قبل‌تر هم توضیح داده شد؛ گن ساعت شنی جلیقه‌ای بهترین انتخاب برای لباس‌های مجلسی است اما با این تفاوت که محدوده بیشتری از بدن را می‌پوشاند. این مورد برای افرادی مناسب است که لباس‌های مجلسی پوشیده، به تن می‌کنند.
 
 گن بدون بند کمری
از این محصول به عنوان ساده‌ترین نوع گن یاد می‌شود. افرادی می‌توانند از این گن استفاده کنند که چربی زیادی ندارند و فقط تمایل دارند که کمر و شکم آنها تا 1 یا 2 سایز کاهش پیدا کند. در هنگام انجام ورزش‌ یا کارهای روتین روزانه نیز می‌توانید از این نوع گن‌ها استفاده کنید. چرا که؛ محدودیتی برای فعالیت شما ایجاد نمی‌کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.